Forsendelse

Forsendelse & Levering

Vigtig!
Tip! Download appen Postnord og Mina Paket for at følge alle de ordrer, du afgiver online.

Hvad er forsendelsesomkostningerne?

Fragt koster 49 SEK uanset hvor mange produkter du køber. Gratis fragt ved køb over SEK 699 inden for Sverige.

Hvilke leveringsmetoder har du?
Vi tilbyder levering via to forskellige speditører, til forskellige priser. Det er Postnord og DHL. I indkøbskurven finder du, hvilke muligheder der er til netop din adresse.

Hvordan sporer jeg min ordre?
Sporingsinformation sendes til den e-mail eller telefonnummer, der er angivet ved bestilling, når din ordre har forladt vores lager. Kontakt os hurtigst muligt, hvis du har givet forkerte oplysninger, kontakt@butikkom.com

Hvor lang er leveringstiden?
Normalt er leveringstiden 2-5 hverdage. Vi sender altid 1. klasse varer. For større kampagner kan det tage lidt længere tid.

Der gik noget galt med min levering!
Er der sket noget med din levering, eller mangler der en vare? I første omgang skal skader på pakken dokumenteres med billeder, uden billeder kan vi ikke rette eventuelle fejl. Mangler en vare, eller tog du fejl? Send os en e-mail inden for 5 dage efter modtagelse af din ordre. Jo flere oplysninger vi kan få direkte, jo hurtigere kan vi hjælpe dig med problemet.

Jeg vil stoppe min ordre, hvordan gør jeg det?
Da vi plukker og pakker alle ordrer meget hurtigt, kan det være svært. Derfor er det vigtigt, at du kontakter os og giver os besked om, at du ønsker at stoppe din ordre hurtigst muligt. Den hurtigste måde at komme i kontakt med os på er gennem chatten. Hvis vi ikke er tilgængelige, er det altid godt at sende en mail til kontakt@butikkom.com. Hvis din ordre allerede er plukket, kan vi desværre ikke stoppe den eller foretage nogen justeringer.

Hvis pakken ikke afhentes, opkræves 250 SEK
Ved levering til en agent har du 10 dage til at afhente din pakke, efter du har modtaget besked om, at du kan afhente din pakke. I løbet af det tidsrum udsendes 2 SMS-beskeder til dig. Efter denne periode returneres pakken til os, og speditøren opkræver et gebyr på SEK 250 for de afholdte håndteringsomkostninger. Dette betales af kunden, når pakken returneres til os.

Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget en ødelagt forsendelse?
Hvis din pakke er blevet beskadiget under transporten, er det vigtigt, at du opbevarer al emballage og indhold, så vi kan efterse den evt. Kontakt os hurtigst muligt via kontakt@butikkom.com. Vores klageafdeling vil herefter kontakte dig via e-mail for yderligere behandling af sagen.

Jeg har modtaget et sporingsnummer, men det kan ikke spores?
Det kan tage op til 2 hverdage, før sporingsnummeret er opdateret.

Kan jeg forlænge opbevaringstiden for min pakke til afhentning på et servicepunkt?
Der er desværre ikke på nuværende tidspunkt mulighed for at forlænge opholdet på Servicepunktet.